Loading...

Automatizácia marketingu odhalila, ako získať 300% nárast konverzií.

19 aug 16 Written by  Rastislav Pepel
Automatizácia marketingu odhalila, ako získať 300% nárast konverzií.

Vrcholná optimalizácia marketingu. A teraz máme s matematickou prísnosťou dokázané, čo musí online marketing obsahovať, aby skutočne fungoval.

 Od prilákania návštevníkov k uzatvoreniu obchodu. Marketingový lievik pohromade. Výsledok? Menej zmätkov, viac regulácie a inbound marketingovej stratégie, ktorá skutočne funguje.

Neutopte sa v nákupných schémach
Dnešné nákupné správanie je komplikovanejšie ako kedykoľvek predtým. Internetová doba sa premieta aj do nákupného chovania zákazníkov. A to zďaleka nie len v segmente B2C ale aj B2B.

Predtým mali potenciální zákazníci len obmedzený prístup k zdrojom informácií pre posúdenie a vyhodnotenie ponuky. To už dnes neplatí. K dispozícii sú takmer nevyčerpateľné možnosti, ako sa dostať k potrebným informáciám, vrátane referencií ostatných kupujúcich. Tí väčšinou rozhodujú o nákupe oveľa viac, než informácie poskytované výrobcom či predajcom.

Väčšina marketérov dnes hľadá riešenia v online prostredí, vzájomným zdieľaním skúseností a pripomienok na sociálnych sieťach, odoberaním vhodného obsahu a prepojením so značkami, ktoré ponúkajú obsah prispôsobený ich konkrétnym potrebám.

A aký je výsledok? Predajný cyklus sa za posledných 5 rokov predĺžil o 22%, pretože sa doňho zapája oveľa viac tzv. „decision makers“. Preto musíte vyvíjať a hľadať stále nové cesty, ako zaujať a prilákať potenciálných zákazníkov.

Automatizovaný marketing – čo mi prinesie?
Tradičné marketingové postupy neumožňujú vhodne a adresne reagovať na individuálne chovanie potenciálnych zákazníkov behom nákupného procesu a distribuovať správny obsah v správnom čase. Práve v týchto prípadoch sa hodí automatizovaný marketing. Jedná sa o cloudové riešenie, spojujúce do jedného celku systémy CRM a pokročilé nástroje pre online komunikáciu, identifikáciu konkrétnych užívateľov a ich v podstate neobmedzenú segmentáciu. Vďaka tomu dokážeme presne analyzovať potenciálnych zákazníkov a jednotlivé komunikačné odkazy presnejšie cieliť. Na základe vopred definovaných pravidiel vieme prevádzať rôzne akcie – napríklad zobrazovať bannery, zasielať správy, zobrazovať rôzny obsah. To všetko na úrovni konkrétnych užívateľov ich potrieb a nie len všeobecných čísiel!

Virtue nástroje automatizovaného marketingu ponúkajú tieto funkcionality:

E-mail marketing a newslettre
Systém pre automatizáciu marketingu má všetko, čo potrebujete pre správu vašej e-mailovej marketingovej stratégie. Či už sú to jednoduché správy alebo rozsiahle
marketingové kampane. Pomáhajú vám zvýšiť predaj, budovať dôveru a riadiť obchod.

CRM a integrácia
Systém pre automatizáciu marketingu ponúka integráciu s poprednými značkami CRM ďaleko nad rámec jednoduchého prepojeniu dát. Obsahuje totiž vlastný CRM modul,
v ktorom môžeme evidovať všetky predaje alebo zdielať dáta o svojich zákazníkoch v reálnom čase. Váš marketingový tím tak môže nielen sledovať a spravovať dáta, ale tiež zladiť svoje pracovné postupy a merať výsledky na každomk roku – od prvého kontaktu s potenciálnym zákazníkom až po uzatvorenie obchodu.

Sledovanie pohybu užívateľov na eshope, či webe
Vaše webové stránky sú tvárou vašej značky – prichádza cez ne väčšina potenciálnych zákazníkov. Pomocou automatizácie marketingu zistíme, kto na ne chodí, ale tiež
v reálnom čase sledujeme chovanie návštevníkov. A to nie len na úrovni všeobecných čísiel, ale opäť na úrovni konkrétnych užívateľov.
Sledovanie návštevníkov vašich stránok vám pomôže odhaliť, kto títo návštevníci sú, a maximálne tak vyťažiť prostriedky investované do vašeho eshopu, či webu. S automatizáciou marketingu môžete ísť ďaleko nad rámec tradičných webových štatistík.

Tvorba formulárov
S marketingovou automatizáciou vytvárame profesionálné a krásne formuláre rýchlejšie, ako ste kedy považovali za možné. Vytvorený formulár je potom možné vložiť priamo do konkrétnej webovej stránky, zobraziť v banneroch alebo priamo vo vyskakovacom popup okne.

Lead Nurturing
Vzdelávanie kupujúcich je jedna z najprograsívnejších techník, ako vzbudiť záujem o vaše produkty a služby u konkrétnych zákazníkov. Jedná sa o stratégiu a riešenie,
kedy zásobujeme v správny čas tých správnych užívateľov tými správnymi informáciami, ktoré ho práve zaujímajú.

Lead Scoring
Je najmodernejšia metóda, ktorá vám dáva úplne nový uhol pohľadu na vašich zákazníkov a ich nákupné chovanie. Jedná sa o postup, kedy sledujeme a bodujeme ich pohyb a aktivity na vašich stránkach, kanáloch, cez ktoré návštevníci prichádzajú, obsah, ktorý čítajú a akcie, ktoré vykonávajú. To všetko opäť na úrovni nákupného správania s demografickou identifikáciou kupujúcej persóny.

Dynamické bannery, popup okná a landing pages
Sú dnes životne dôležité pre kontaktnú marketingovú stratégiu z jedného kľúčového dôvodu: umožňujú nám priame oslovenie konkrétnych užívateľov presne cielenou ponukou. Opäť v automatizovaných procesoch.

SMS a mobilný marketing
Systémy pre automatizáciu marektingu nám dávajú možnosť komunikovať s vašimi zákazníkmi naprieč všetkými kanálmi. Jedným z hlavných nástrojov je i mobilný
marketing a integrácia SMS brán. Informujeme vašich potenciálnych zákazníkov o aktuálnych ponukách či špeciálnych akciach, a to v jednom rozhraní, kde je všetko prepojené medzi sebou

Automatizačné pravidlá
Možnosť vytvárania najrôznejších automatizačných pravidiel je základnou pridanou hodnotou a hlavnými vlastnosťami všetkých systémov pre automatizáciu marketingu.
Ako už názov napovedá, automatizačné pravidlá nám umožňujú zautomatizovať kľúčové procesy a úlohy, ktoré sú rozhodujúce pre úspech kampane. Síce ich vopred definujeme, ale nemusíme ich pracne riadiť ručne.

Reporting a analýzy
Merania a analýzy výkonnosti kampaní alebo pohybu na stránkach vášho webu je zásadný faktor pre úspešný marketing. Umožňuje nám kalibrovať a vyhodnocovať v reálnom čase akékoľvek akcie a optimalizovať budúce úsilie pre maximálny dopad a efektivitu investícií do marketingových kampaní a komunikácie – a to opäť na úrovni nákupného a demografického správania konkrétnych užívateľov.
Naše nástroje pre automatizáciu používajú bodovaciu škáu pre identifikáciu a ponuku vhodného obsahu. Hodnota zobrazuje mieru zapojenia, interakcie každého sledovaného kontaktu, jeho vývoj – a časom odozvu na ponuku a uzatvorené obchody.

Moderný automatizovaný marketing Vám umožňuje získavanie väčšieho počtu potenciálnych zákazníkov (tzv. Leads alebo pekne slovensky leadov) s vyššou šancou na uzatvorenie obchodu a predaj vašich produktov a služieb. Tým dosahuje logicky tiež vyššiu návratnosť investícií (ROI).

Aké sú princípy automatizovaného marketingu napíšem o týždeň, a neprepadajte do stereotypných postupov keď ich môžete nahradiť automatizáciou.

Určite máte ešte mnoho nezodpovedaných otázok.
Pomôžeme vám, pretože vás máme radi.

 All works

Tento web používá k poskytovaniu služieb, personalizácii reklám a analýzu návštevnosti súbory cookie. Používaním tohoto webu s tým súhlasíte.

Od 25. mája 2018 zdieľame všetky informácie o novinkách Virtue v súlade s GDPR a vyhlásením o ochrane súkromia.