Loading...

Rozširovanie obsahu so sociálnymi médiami.

21 apr 16 Written by  Rastislav Pepel
Rozširovanie obsahu so sociálnymi médiami.

Prečo sú sociálne médiá kľúčovou zložkou, ktorá pomôže rastu vášho podnikania? Pretože je to miesto, kde sú vaši leads (návštevníci, ktorí majú dokázateľný a skutočný záujem o nákup).

 Každý deň miliardy aktívnych užívateľov rozhodujú o nákupe na základe informácií, ktoré podniky zdieľajú cez sociálne médiá. Takže je na čase ísť do akcie a pomôcť vám urobiť správne rozhodnutia.

Prečo majú sociálne médiá zásadný význam pre online marketing?
Pretože sa jedná o unikátny nástroj, ktorý môže byť užitočný v každej fáze inbound metodiky. Od prilákania návštevníkov ku konverzii leads, uzatváranie predaja a pre potešenie vašich zákazníkov, sociálne médiá vám to všetko pomôžu urobiť.

Poďme sa pozrieť hlbšie na fázu prilákania s inbound metodikou. Sociálne médiá vám môžu pomôcť prilákať niektorých z tisícok užívateľov internetu na vaše webové stránky a zvýšiť vaše pozície. Potom, čo ste získali nového návštevníka vašich stránok, môžu sociálne médiá pomôcť previesť týchto návštevníkov na potenciálnych zákazníkov tým, že podporujete váš obsah. Už v roku 2014 inbound research zistila, že viac ako 80% marketérov a 60% predajných odborníkov uvádzalo toto obrovské číslo ako skupinu potenciálnych zákazníkov na stránkach sociálnych sietí. Aj váš ďalší predaj by mohol vychádzať z využitia vašich sociálne mediálnych kanálov. Ale ak ste získali zákazníka vaša práca nie je na konci. Po predaji môžu sociálne médiá pomôcť potešiť vašich zákazníkov.

Pohár šampanského pre zákazníkov prostredníctvom sociálnych médií.
Potešiť vašich zákazníkov prostredníctvom sociálnych médií je trochu ako oslava s pohárom vášho obľúbeného šampanského. Budete chcieť vytvoriť a spojiť tieto zvláštne okamihy s vašimi zákazníkmi, s podporu vášho podnikania a vašeho nádherného zákazníckeho servisu.
A to nie je všetko! Šesťdesiat šesť percent marketérov zvýšilo počet leads zo sociálnych médií po tom, čo strávili len šesť hodín týždenne na svojich sociálnych kanáloch. To je menej času, než trvá sledovanie väčšiny vašich obľúbených televíznych relácií za rovnaký čas! Porozmýšľajte, ako ten čas letí.

Sociálne médiá – je to osobné spojenie v reálnom čase so vzájomnou interakciou.
Tieto interakcie môžu poskytnúť personalizované služby, ktoré sú viditeľné pre užívateľov a ich sociálne siete. Takže nabudúce keď budete reagovať na zákazníka cez sociálne médiá, uistite sa, že to máte na pamäti. Od tejto chvíle chápete, prečo sú sociálne médiá nástroj, ktorý pomôže rastu vášho podnikania a prečo je to pre inbound metodiku a online marketing dôležité.

Ako využiť sociálne médiá efektívne?
Ak máte komfortný pocit z toho, prečo sú sociálne médiá dôležité a ako pomôžu rastu vášho podnikania, poďme hovoriť o krokoch, ktoré môžete podniknúť, aby to pre vás fungovalo. Myslite na sociálne médiá ako na písanie výskumej práce. Najprv sa vykonáva výskum, potom píšete a nakoniec dostanete spätnú väzbu, ktorá ukazuje, ako dobre ste to urobil. Sociálne médiá sú dosť podobné. Na jednej strane je tu sociálny monitoring, ktorý by mal byť používaný počas vypracovania výskumnej fázy stratégie sociálnych médií. Na druhej strane, je tu sociálne nakladateľstvo, kde sa zverejňuje obsah cez váš profil. A konečne, sociálny reporting vám pomôže zhodnotiť vaše úsilie a vykonať zmeny. Spoločne vám tieto kroky pomôžu vytvoriť efektívnu inbound sociálne mediálnu stratégiu hodnú A !

Sociálny monitoring - konkrétne výskumná zložka, cez sociálne médiá?
Sociálna monitoring je skvelý spôsob, ktorým obchodníci môžu zhromažďovať informácie o ich kupujúcej persóne. Ako viete, kupujúce persóny sú rozhodujúce pre vašu inbound stratégiu v online marketingu. Tie vám umožnia pripojiť sa so správnym publikom a začať budovať vzťahy s ľuďmi, ktorí chcú byť členmi vašej sociálnej siete. Nielen, že môžete sledovať, čo vaše persóny o vás hovoria, ale môžete počúvať trendy, ktoré vám pomôžu prilákať viac návštevníkov a budovať rast vášho podnikania.

Ako na sociálne publikovanie cez sociálne médiá?
Sociálna publikovanie je ďalším krokom vo vývoji účinného online marketingu a sociálne mediálnej stratégie. Tu budete preukazovať vaše novo nadobudnuté vedomosti tým, že distribujete obsah, ktorý ste vyvinuli pre kupujúce persóny. To je hlavná časť vašej sociálnej stratégie, pretože to, čo a ako ste publikoval určí, ako vaše publikum vníma vašu značku. Podobne ako príprava eseje, vám sociálny reporting poskytne pochopenie toho, ako dobre vaše úsilie funguje v porovnaní s vašimi skutočnými výsledkami.

Ako rozvíjať a realizovať vašu vlastnú sociálne mediálnu stratégiu?
No, netrápte sa, existuje niekoľko osvedčených postupov pre každý krok, ktorý vás dostane hore a nebude to len okamih! Začnime s osvedčenými postupmi pre sociálne monitorovanie. Každý dobrý projekt začína konečným cieľom, ktorý máte na mysli a dobré sociálne médiálna stratégia nie je nič iného. To nás privádza k prvému sociálne monitorovaciemu osvedčenému postupu: Určite vaše inbound ciele.

Než začnete robiť čokoľvek, je dôležité nastaviť inbound, online marketingový cieľ. Či už hľadáte zvýšenie návštevníkov, prevod potenciálnych zákazníkov, viac zákazníkov v blízkosti bydliska, alebo dokonca aby boli vaši zákazníci spokojní. Nastaviť konkrétny, merateľný, dosiahnuteľný, relevantný a včasný cieľ je najlepší spôsob, ako dosiahnuť úspech. Vaše ciele pre sociálne médiá sa oproti začiatku budovania stratégie môžu meniť, a je to v poriadku. Len sa uistite, že ako budete pokračovať v procese aktualizujete.

Ako súvisia prúdy sociálnych médií s kŕdľami rýb?
Potom, čo ste mali možnosť premyslieť svoje ciele je ďalším krokom vytvorenie prúdov sociálnych médií, ktoré sledujete za správnych podmienok. Premýšľajte o prúdoch sociálnych médií, ako o kŕdľoch rýb plávajúcich okolo na webe, čiže o skupinách správ, ktoré sú priťahované k sebe do jedného zoznamu založenom na niečom, čo všetci zdieľame. A vy môžete rozhodnúť, aký termín alebo termíny by tieto správy mali mať spoločné.

Ako sledovať správne podmienky v online marketingu?
No, mohli by ste začať tým, že sa zameriate na slová, ktoré kupujúce persóny používajú na opis vašeho podnikania. Ako sa budete dozvedať viac o vašich kupujúcich persónach, tieto termíny môžete v priebehu času meniť, takže sa nemusíte báť pridať alebo odstrániť niektoré prúdy, či ryby. Ďalej budete chcieť osloviť svoje publikum na časovom na úseku. Spôsoby, aby zvážila segmentácia sú podľa geografického miesta, fázy životného cyklu, alebo dokonca obsahu, ktorým sa vaše publikum zaoberá. Ak práve začínate, jednoduchý spôsob ako segmentovať vaše publikum je vytvoriť zoznam svojich nasledovníkov, ktorých si môžete klasifikovať ako potenciálnych zákazníkov, zákazníkov, alebo dokonca promotérov.
Ďalším príkladom by bola sgmentácia pomocou skupiny Facebook alebo LinkedIn. Facebook skupiny sú ľahko nastaviteľné. Môžete vytvoriť otvorenú skupinu pre pripojenie kohokoľvek, alebo uzavretú skupinu, ktorá podlieha schváleniu správcom skupiny. Môžete si zákazníkov pripojiť ku skupine na niektorej z týchto sietí tak, že im pošlete odkaz v e-maily alebo iba zdieľate zákazníka v priebehu webinára.

Ako začať konverzáciu cez sociálne médiá?
Vytvorenie skupiny na sociálnej platforme je tiež skvelý spôsob, ako vaša firma začne konverzáciu, ktorá je relevantná pre vaše podnikanie. Môžete si tiež vybrať obsah, ktorý chcete podporovať a sledovať, ako rastie angažovanosť. Ak ste pochopili, kde v ceste kupujúceho vaše kupujúce persóny sú, malo by to byť jednoduché, že?
Jeden finančný inštitút (ktorý zostáva bezmenný) raz vyvolal pobúrenie na Facebooku, pretože ich tím podpory sociálnych médií zverejňoval takmer identické odpovede pre každého zákazníka, ktorý na ne klikol. Toto nie je veľký zákaznícky servis. Je pre vás dôležité mať na pamäti, že vaše publikum sa chce cítiť zvláštne. A je to vaša práca, aby sa cítili týmto spôsobom vo všetkých fázach ich cesty.

Palec hore za studené pivo! Zdieľanie, ktoré poteší.
Majte na pamäti, individuálne reakcie nie sú všetky o riešení problémov zákazníckych služieb, môžu tiež pomôcť potešiť zákazníkov. Pozrite sa na tento príklad: Jano zdieľal, "Palec hore za studené pivo v Doppio reštaurácií!" Odpoveď Doppio, "Som rád, že vás to teší – je ideálne pre každé teplejšie počasie, ktoré je na obzore!" Doppio odpoveď bola osobná a vhodná. Skúste tento prístup nabudúce keď bude spomenutá vaša značka členom vašej sociálnej siete.

Výskum kupujúcej persóny beží! No, tak nejako.
Ako budete objavovať nové poznatky o vašich odberateľských osobnostiach môžete sa rozhodnúť vykonať úpravy vašich metód. Či už ide o stanovenie nových cieľov, meniace sa hľadané výrazy, vytváranie nových spôsobov, ako sledovať vaše publikum, alebo dokonca predstaviť viac vašej osobnosti vo svojich odpovediach, to všetko je iteratívny proces!

Osvedčené postupy pre sociálne publikovanie.
Sociálna publikovanie je niečo ako písanie listu. A ako vyzerá dobrý list? Je s vašim menom a spätnou adresou samozrejme! Takže pred sociálnym publikovaním začnime optimalizáciou profilu vašej spoločnosti. Čo to znamená? Sú tam 3 kľúčové komponenty. Prvým z nich je vaše firemné logo. To možno nastaviť ako svoj profilový obrázok, hlavičky, alebo dokonca titulnú fotkou. Budete chcieť mať tento obraz rozpoznateľný svojím publikom. Uistite sa, že je jasný s vysokým rozlíšením a príslušnym podielom pre jednotlivé sociálne platformy.
Ďalším prvkom optimalizovaného profilu je jasný a stručný popis firmy. Toto je vaša príležitosť, ako predstaviť seba na budúcim zákazníkom, takže si budete chcieť byť istí, že sú jasná, stručná a kreatívna. A nebojte sa používať kľúčové slová v popise profilu. Vďaka tomu bude ľahké pre leads si vás nájsť. Tak a tretia zložka: odkaz na vaše webové stránky. Odkaz na vaše webové stránky je výzva pre vaše publikum dozvedieť sa viac o tom, čo robiť, ako vaši zákazníci alebo klienti cítili vašu firmu, a kde môžu kúpiť váš produkt alebo službu.

Ako na štýl sociálnych médií?
Ale predtým, než začnete publikovať na sociálnych médiách, musíte sa pýtať sami seba: "Ako môžem zjednotiť naše sociálne správy? Jedným z najčastejších spôsobov je vytvoriť vodidlo pre štýl sociálnych médií. Sprievodca štýlu je váš sociálne mediálny súbor pravidiel. Tieto pravidlá vám pomôžu vytvoriť konzistentný spôsob, ako reagovať na požiadavky zákazníkov, zdieľať obsah, vytvárať pracovné miesta, a ďalšie. To by malo odpovedať na otázky typu: koľko hashtags treba zahrnúť do každého tweetu? Aký bude tón vašich príspevkov? Budú všetky vaše príspevky zahŕňať fotografie? A aké sú pravidlá pre pripojovanie odkazov na vaše príspevky? Takže, ste pripravení začať publikovať obsah pre vaše publikum? Potom ideme do toho.

Publikovanie obsahu cez Twitter.
Teraz, keď by som mal charakterizovať Twitter, bol to nástroj pre "microblogging," alebo vysielanie krátkych aktualizácii, komentárov alebo myšlienok na Internete. Spievať pieseňo o ktorej všetci hovoria si vyžaduje podstatnú dávku kreativity. Twitter obmedzuje tweety, ktoré obsahujú odkaz na iba 117 znakov, nie vrátane priložených fotografií. Takže dbajte aby vaše tweety boli medzi 100-110 znakmi a používajte obrázky alebo videá pre lepšiu komunikáciu vašej správy.

Publikovanie obsahu cez Facebook.
S 1,3 miliardy aktívnych užívateľov je Facebook najpopulárnejšia sociálna mediálna platforma na svete. To tiež znamená, že publikovanie obsahu na Facebooku je veľmi odlišné. Ak chcete zachovať príspevky na zhruba 250-tich znakoch a používajte 80 slov alebo menej. To vám môže pomôcť prezentovať viac osobnosti vašej značky a zapojiť širšie publikum. Tiež, ako Twitter, budete chcieť použiť fotografie, videá a odkazy, ale na Facebooku môžete ísť ešte ďalej. Nech je to osobné! MAKEUP, akciová spoločnosť ak chcete. Bavte sa!

Ako profesionálne publikovať cez LinkedIn?
LinkedIn stavia pojem "sociálna sieť" na úplne novú úroveň. Je to skvelé miesto pre profesionálov spojiť veľkú sieť s vašim podnikaním. Má bohatý, provokatívny a dlhý profilový formulár vás alebo vašej firmy. Choďte robiť oznámenia o vašej firme alebo zdieľajte článok o vývoji vášho odvetvia. Len nezabudnite, aby to bolo profesionálne. V B-to-B musí byť podiel obsahu relevantný priemyslu. Nielen to, premýšľajte o štruktúre vašich príspevkov, ale tiež o type obsahu, ktorý publikujete a ako budete aj naďalej relevantný pre vaše publikum. V obsahu možno spomenúť stav vášho priemyslu alebo trendy, ktorým by vaše kupujúce persóny mali venovať pozornosť. Vo výsledku vám to pomôže vytvoriť myslenie vašich leads a stať sa dôveryhodným zdrojom informácií, a to nielen u publika, ale rovnako s ostatnými lídrami.

Najlepšia prax pre sociálne publikovanie.
Publikovanie na pevných základoch naprieč sieťami môže byť náročné a držať krok tiež. Takže prvá vec, ktorú chcete urobiť je vytvoriť podrobný plán publikovania, aký obsah bude zverejnený do akej siete v akom čase. Môžete sa stretnúť s prípadom, ktorý vyžaduje veľa miest na sociálnych sieťach, ktoré musia byť zverejnené - niekedy až šesťkrát denne! Vytvorenie plánu vám pomôže zostať organizovaný a udržiavať svojich nasledovníkov v zábere.

Koľkokrát publikovať na sociálnych sieťach?
Koľkokrát za deň by ste mali publikovať na každej platforme sociálneho média? Jednoduchá odpoveď je, záleží na okolnostiach. Avšak, je tu niekoľko kritérií pre každý kanál: Ak práve začínate na Twitteri: 4-6 krát za deň je dobrá frekvencie príspevkov. Ak by ste chceli využiť Facebook, tak by to bolo najlepšie aspoň dvakrát denne. LinkedIn a Google vyžadujú menej pozornosti, a tak vyslanie dvakrát týždenne do oboch sietí je skvelý štart.

Nezabudnite optimalizovať svoj online profil tak, aby mohol byť nájdený leadmi. Používajte sprievodcu štýlu sociálnych médii pre vytváranie konzistentnej platformy sociálnych médií. Uistite sa, že prispôsobujete svoj obsah pre každú sieť a nastavte si rozdielne balenie relevantného obsahu pre každý priemysel. A konečne publikujte na pevných základoch.

Ako môžem merať svoje úsilie na sociálnych médiách?
V prvom rade treba nastaviť niektoré ciele. Možno, že vaše ciele boli zamerané na prilákanie viacerých návštevníkov, alebo chcete zvýšiť dosah vašich sociálnych médií. Ale predtým, než začnete hľadať metriky, ktoré potiahnu grafy za jeden povraz budete musieť vytvoriť nejaké štandardy. Referenčné hodnoty sú metriky výkonu, ktoré vám umožnia porovnať vaše obchodné výsledky s inými podnikmi v tomto odvetví. Teraz môžete očistiť web vo vyhľadávacích údajoch od testovacieho merania, ale moja rada je, aby ste sa spoliehali na historické dáta o vašom podniku a umožniť tým aby slúžili ako referenčné hodnoty. Ak ste nová spoločnosť, ktorá nemá žiadne historické dáta, žiadne starosti. Nie je však čas na darčeky, takže používajte čerstvo získané výsledky ako prvé kusy porovnávacich dát. Takže teraz máte stanovené niektoré metriky a je čas prejsť na výpočet návratnosti investícií.

Ako počítať návratnosť investícií (ROI) sociálnych médií?
Pri meraní návratnosti investícií je dôležité vykonať posúdenie toho, ako bol strávený váš čas rovnako ako to, čo odrážajú čísla.
Napríklad:
Ak za jeden z vašich cieľov je prilákať o 50% viac návštevníkov na vaše webové stránky zo sociálnych médií tento mesiac ako minulý mesiac, budete musieť tráviť čas distribúciu obsahu v rámci svojej sociálne médiálnej platformy. Na konci mesiaca sa budete pýtať, fungovalo to? Výpočet návratnosti investícií môže pomôcť odpovedať na túto otázku. Ak chcete prilákať návštevníkov, budete mať záujem o metriky pripravené k spotrebe obsahu. Tieto metriky vám pomôžu odpovedať na otázku: Koľko ľudí kliklo na reklamu alebo na tento kúsku obsahu? Ide o jednoduchý ukazovateľ, ktorý chcete sledovať na sociálnych médiách, pretože každá sieť s analytikou zdieľa informácie o kliknutí, má rady a insighty.

Ako často kontrolovať výkon sociálnych médií metrikami?
Ak sa snažíte zvýšiť počet svojich návštevníkov, dávajte pozor na svoje metriky o sociálnom zdieľaní. Tie vám pomôžu pochopiť, aký váš obsah je pútavý a ako rezonuje s publikom. Pokiaľ sa usilujete o zvýšenie konverzného pomeru, možno vás bude zaujímať, ako vaše úsilie na sociálnych sieťach pomáha riadiť leads. To môže byť zložité na metriky ale žiadny strach. Kľúčovým ukazovateľom toho, ako dobrá konverzia vášho obsahu na sociálkach pre výpočet miery konverzie je nástroj Google Analytics. Nič nové ale netreba si komplikovať život. Teraz, ak ste definovali sociálne médiá ako predajný nástroj, potom budete mať záujem sledovať, aký obsah viedol k uzavretiu zákazníka a generovanie príjmov. Existuje niekoľko nástrojov, ktoré vám pomôžu sledovať niektoré z týchto metrík. HubSpot má užívateľsky prívetivý panel prehľadov, ktoré umožňuje merať návratnosť investícií ľahko, ale môžete tiež použiť analytiku Google, Agorapulse alebo kopec iných meracích panelov. Potom, čo ste stiahli všetky čísla a skontroloval svoje výsledky, výpočet návratnosti investícií by mal byť relatívne jednoduchý.

Posledným krokom analýzy výsledkov sociálnych médií je častá kontrola. Teraz by ste nemali byť posadnutí a kontrolovať to každú hodinu, ale mali by ste to istotne, kontrolovať aspoň raz týždenne. Urobte tento krok ľahko nastavením týždenného pripomenutia elektronicky. Navrhoval by som štvrtok alebo v piatok, pretože môžete použiť výsledky pre online marketing týždeň dopredu.

Pozrime sa:
Nastavenie je dôležité, aby ste pochopili, ako budete merať výkon proti konkurencii vo vašom odbore. Nezabudnite, že sociálne médiá si vyžadujú čas a úsilie, čo je dôvod, prečo sú výsledky nielen o číslach. Tak to určite majte na pamäti pri výpočte návratnosti investícií. A nezabudnite kontrolovať vaše výsledky často. To je dôležité pre budúci úspech.

 

Určite máte ešte mnoho nezodpovedaných otázok.
Pomôžeme vám, pretože vás máme radi.

 All works

Tento web používá k poskytovaniu služieb, personalizácii reklám a analýzu návštevnosti súbory cookie. Používaním tohoto webu s tým súhlasíte.

Od 25. mája 2018 zdieľame všetky informácie o novinkách Virtue v súlade s GDPR a vyhlásením o ochrane súkromia.