Loading...

SEO, ktoré priťahuje, konvertuje a predáva.

29 okt 15 Written by  Rastislav Pepel
SEO, ktoré priťahuje, konvertuje a predáva.

Tu získate základy a potrebné zručnosti pri práci s vašim SEO. Budete môcť vybrať správne kľúčové slová pre vaše webové stránky.

 Budete si istí, že vyhľadávače pochopili obsah vašich stránok a odkazy z vonkajších zdrojov začnú pracovať pre vás.

Ak chcete začať, poďme si definovať, čo je optimalizácia pre vyhľadávače.

Optimalizácia pre vyhľadávače, alebo SEO, je proces zlepšovania vašich webových stránok tak, že priťahuje viac návštevníkov z vyhľadávačov.

SEO je neoddeliteľnou súčasťou prvej etapy Inbound metodiky. To vám pomôže prilákať cudzincov z vyhľadávačov a premeniť ich na nových návštevníkov vo vašich webových stránkach.

Ak chcete pochopiť SEO, poďme premýšľať o tom, ako ľudia dnes hľadajú informácie.

Povedzme, že sa niekto presťahuje do starého domu, kde je treba nahradiť všetky elektrické zásuvky. Čo urobí, keď si to chce urobiť sám? Existujú kurzy a návody a on pravdepodobne zadá svoju otázku do on-line vyhľadávača. Môže zadať "ako nainštalovať elektrickú zásuvku".

Google dostane viac ako 3 bilióny vyhľadávaní každý deň od ľudí, ktorí majú otázky a problémy, a na ktoré hľadajú riešenia.

Takže vyhľadávače musia poskytnúť najrelevantnejšie, užitočné a dôveryhodné odpovede. Ak ich chcú zistiť, pošlú to, čo je známe ako "pavúky" preliezajúce všetky stránky na webe, hľadajúce konkrétny obsah. Tieto pavúky sa snažia zistiť o čom každá stránka je.

Z týchto údajov, vytvoria zoznam výsledkov, ktoré sú relevantné a užitočné pre vyhľadávanie. Potom tieto výsledky založené na popularite a autorite webových stránok zoraďujú. Čím viac návštev webová stránka bude mať, tým vyššia bude jej hodnota.

Toto poradie je to, čo vidíte, keď sa pozriete vo vyhľadávacej stránke na výsledky. Prvých pár výsledkov na strane sú reklamy - webové stránky, ktoré zaplatili za to byť na vrchu. Ale pod nimi sa pozeráte na 1-10 neplatené - "organické" výsledky, ktoré obsahujú najobľúbenejšie, relevantné odpovede. 

Pre marketing a podnikateľov je cieľom byť uvedený v top organických výsledkoch, pretože buďme úprimní, väčšina ľudí, ktorí hľadajú klikne iba na prvé výsledky, ktoré vidí. V skutočnosti 60% všetkých organických kliknutí pochádza z top 3 pozícií organických výsledkov vyhľadávania. Tak ako sa dostať hore?

To je miesto, kde Inbound Marketing a SEO ide ďalej. Musíte zistiť, čo vaši zákazníci hľadajú a uistiť sa, že to nájdu na vašich webových stránkach.

Ako robiť základné SEO a začať zvyšovať návštevnosť vašich webových stránok podľa osvedčených postupov?

Existuje mnoho faktorov, ktoré vyhľadávače berú do úvahy pri prechádzaní vašich stránok a snažia sa im porozumieť, tak sa poďme ponoriť do nejakej SEO stratégie a osvedčených postupov.

Jedným z top faktorov a prvým prvkom SEO je zameranie sa na vaše používanie kľúčových slov. To je súčasťou toho, čo sa nazýva on-page SEO - optimalizácia stránky vášho webu.

Kľúčové slová sú slová napísané do vyhľadávača. V podstate sú to témy, o ktorých sa hľadajúci snažia dozvedieť viac.

S cieľom prilákať cudzinca na váš obsah musíte urobiť prieskum, aby ste zistili, ktoré kľúčové slová sa vzťahujú k vašej firme a odvetviu.

Váš prieskum by mal vždy začínať s vašimi kupujúcim persónami. Vaše persóny predstavujú pátračov, ktorí sa stanú vašimi návštevníkmi, leads a nakoniec zákazníkmi a propagátormi. Je potrebné zistiť, kto sú, aké sú ich ciele a aké problémy ich spájajú, takže začínate chápať, čo hľadajú.

Teda sa na chvíľu vžijete do ich situácie a vytvoríte zoznam kľúčových slov, ktoré budú vyhľadávané.

Povedzme, že vaša firma robí príslušenstvo pre smartfón, vrátane vodotesného telefónu nazvime ho "Ochrana smartfónu". A povedzme, že jednou z vašich kupujúcich persón je teenager - hovorme mu vychudnutý Luke.

Ak Lukovi spadne jeho telefón do kaluže má problém. Takže aké najčastejšie otázky by sa mohol pýtať? Mohol by začať tým, že hľadá "vysúšanie smartfónu" - hľadá všeobecné znalosti na túto tému.

Ďalej, aké otázky môže mať Luke spoločné s riešením, ktoré poskytuje vaša spoločnosť? Možno ešte nevie vyhľadať presný výrobok ale mohol by začať tým, že hľadá "Vodotesné puzdro pre smartfón".

Aké otázky môže mať Luke pri rozhodovaní o kúpe vášho vodotesného puzdra? Mohol by hľadať frázy ako "recenzie / test smartfón ochrana". Toto Vám dáva skvelú možnosť získať informácie od vášho predajného tímu a zistiť aké najčastejšie otázky dostávajú.

Tým, že idete cez myšlienkový proces Luka, môžete prísť so zoznamom kľúčových slov. Napríklad "vysušiť smartfón", "vodotesné puzdro na smartfón" a "smartfón ochrana prípadová štúdia".

Tento zoznam kľúčových slov si roztriedite pomocou etáp cesty kupujúceho. Kľúčové slová založené na problémoch sú súčasťou fázy povedomia. Kľúčové slová riešení, ktoré vaša spoločnosť poskytuje sú súčasťou fázy úvah. A kľúčové slová okolo rozhodovania o kúpe sú súčasťou fázy rozhodnutia.

Teraz, keď ste ukončili brainstorming, uistite sa, že ste sa pokúsili napodobniť jazyk vašich kupujúcich persón a slová a frázy skutočne používajú vo vyhľadávaní.

Majte na pamäti, že jazyk sa môže líšiť v rôznych častiach sveta. Čo je "sóda" v jednej časti by mohol byť "pop" alebo "cola" v inom.

O.K., je čas na kvíz!

Poďme otestovať vaše znalosti o jazyku kupujúcej persóny. Aký jazyk by Luke s najväčšou pravdepodobnosťou používal pri hľadaní? Je to:

A) Kde je v iPhone indikátor vlhkosti?

B) Existuje v iPhone indikátor poškodenia vodou?

C) Ako spoznať, či je iPhone poškodený vodou?

D) Ako zistiť poškodenie vodou iPhonu

Máte 10 sekúnd. Pripravení? Go! Dobre - poďme zistiť, ktorá je správna odpoveď!

Nie je to A aj keď Apple vlastne takto nazýva túto funkciu, Luke to zrejme nevie a nebude to tak nazývať.

Rovnako môžete predpokladať, že to nie je ani B. Indikátor nevyzerá ako typ slov, ktoré by Luke používal.

Posledné dve možnosti sú veľmi podobné - tie by Luke mohol hľadať.

Správna odpoveď je C. Je oveľa pravdepodobnejšie, že Luke používa viac neformálny jazyk, teda "Ako spoznať, či je iPhone poškodený vodou?"

Môžete vidieť, že existuje mnoho kľúčových fráz, ktoré by ste mohli zahrnúť do zoznamu - ale vy budete priťahovať len svoje kupujúce persóny s tými, ktorí hovoria ich jazykom.

V momente, keď už neviete vymyslieť žiadne ďalšie kľúčové slová, ktoré by ste pridali do svojho zoznamu, rozšírte zoznam kľúčových slov tým, že vyhľadáte alternatívy na webe.

Skúste napísať jedno zo svojich kľúčových slov do vyhľadávača a uvidíte aké prináša výsledky.

V tomto príklade hľadáte kľúčové slovo "mená lodí". Keď ho zadáte do Googlu, ten automaticky doplní ďalšie obľúbené kľúčové frázy, ako " mená lodí generátor", "mená lodí označenie" a "mená lodí nápady".

Môžete sa tiež pozrieť na alternatívy v rámci rôznych možností vyhľadávania v Google, ako je vyhľadávanie obrázkov alebo videa.

V tomto príklade môžete vidieť, že pod video vyhľadávaním objavíte, "použitie nového mena pre loď" alebo príbuzné frázy ako "vtipné meno" a "písané písmo".

Môžete tiež použiť nástroj ako je keywordtool alebo nástroje Google.

Pridajte všetky alternatívy, ktoré sa týkajú vášho podnikania a kupujúcich persón do svojho zoznamu kľúčových slov.

Ďalej určite, aké kľúčové slová ľudia už používajú pri hľadaní vašich stránok. Niektoré vyhľadávače, ako je Google šifrujú svoje dáta pre organické vyhľadávanie, preto sú skryté a je zložitejšie ich objaviť. Ale môžete použiť analytický nástroj, ako je Google Webmaster alebo sa spýtať na zdroje Virtue a získať nejaké postrehy.

A nakoniec rozhodnite, ktoré kľúčové slová majú najlepšiu príležitosť byť zaradené do zoznamu. Nezabudnite - kopa ďalších webových stránok sa snaží zaradiť dané kľúčové slovo a len desiati môžu byť na prvej stránke výsledkov vyhľadávania. Niektoré kľúčové slová budú ťažšie ako ostatné.

Zamyslite sa nad tým, čo by sa stalo, keby ste hľadali kľúčové slovo "topánky"? No, skončíte s výsledkami pre všetky rôzne druhy obuvi - pánske, dámske, tenisky, sandále a iba najväčšie spoločnosti budú na vrchole výsledkov.

Kľúčové slovo ako "topánky" sa označuje ako krátke alebo široké kľúčové slovo, pretože to je presne to, čo to je - krátky a široký rozsah pôsobnosti.

Ak sa malý obchod špecializuje na tenisky, bolo by pre neho ťažšie konkurovať slovu "topánky". Okolo neho je veľká konkurencia a niektoré veľmi populárne, dôveryhodné weby zapĺňajú najvyššie miesta. Kľúčové slovo je tiež veľmi všeobecné - malý obchod by z neho nedostal žiadnych vhodných návštevníkov.  

Ale povedzme, že ste hľadali niečo konkrétnejšie, ako je "najlepšie bežecké topánky pre ženy pre ploché nohy". Získali by ste viac konkrétnych výsledkov, ktoré by lepšie odpovedali na vašu otázku.

Tieto konkrétnejšie frázy, sa nazývajú long-tail (dlhý chvost) kľúčové slová - pretože je to reťazec súvisiacich slov, ktoré vyzerajú ako dlhý chvost! Je ho podstatne jednoduchšie zaradiť pretože je konkrétnejšie a cielené. Nehovoriac o tom, že ľudia hľadajúci podľa kľúčových slov s dlhým chvostom vedia, čo hľadajú. To znamená, že sú vhodní návštevníci a s väčšiu pravdepodobnosť sa premenia z leads na zákazníkov.

Ale len preto, že ste vybrali kľúčové slovo s dlhým chvostom neznamená, že sa ľahko umiestní na popredných pozíciách. Je dôležité pochopiť, ako ťažké je zaradiť každé kľúčové slovo, bez ohľadu na dĺžku.

Za týmto účelom sa s analytikmi budete musieť vŕtať vo väčšine kľúčových slov, skúmať aktuálne poradie dlho chvostého kľúčového slova rovnako ako často ho ľudia hľadajú. Ak používate nástroje, ako je Google Analytics alebo nástroje na analýzu kľúčových slov HubSpot, môžete vidieť, aká je úroveň konkurencie pre dané kľúčové slovo. Nakoniec sa chcete zamerať na kľúčové slová, ktoré majú vyšší objem vyhľadávania s nízkou konkurenciou.

Potom, čo sme identifikovali kľúčové slová na dosiahnutie cieľa začneme okolo nich vytvárať obsah.

Teraz sú vyhľadávače stále múdrejšie a múdrejšie. Okrem pochopenia kľúčových slov sa tiež snažia pochopiť vyhľadávaný zámer. Ak hľadáte "Slovan futbalový tím", vaším zámerom je pravdepodobne nájsť informácie o futbalovom mužstve Slovan. Google sa snaží pochopiť, čo vlastne hľadáte, pozrie sa na všetky súvisiace stránky a potom vám ukazuje výsledky, ktoré považuje za najužitočnejšie. Nie je to len tak, že vám ukáže presné zhody na kľúčové slovo, ktoré ste hľadali.

Pre vás ako obchodníka, to znamená, že môžete vytvárať obsah pomocou prirodzeného jazyka a varianty kľúčového slova, ako je "staroslivosť o psa", "psia starostlivosť" a "starostlivosť pre psov". Nemusíte používať rovnaké presné frázy znovu a znovu. A nevyhýbajte sa ani súvisiacim kľúčovým slovám vo svojom obsahu, ako "výživa pre psa".

Každopádne, potom, čo ste napísali tento skvelý obsah, je čas na optimalizáciu stránky, na ktorej bude umiestnený.

Najskôr optimalizujte stránky okolo primárneho kľúčového slova. Uistite sa, že sa kľúčové slovo hodí ako opis toho o čom je obsah a stránka. V prvom rade optimalizujete pre návštevníka, ale je to tiež o tom ako vyhľadávač môže pochopiť zmysel stránky a ako ho vie čo najlepšie indexovať.

Pridajte kľúčové slovo do názvu stránky. Titulná stránka sa ukazuje na záložke prehliadača určenom pre stránku a tiež ako odkaz na stránke vo výsledkoch vyhľadávania. Ak optimalizujete webové stránky nezabudnite na vaše firemné meno. Pomocou zvislej čiary (vertial bar) obidve časti oddeľte.

Ďalej pridajte primárne kľúčové slovo do adresy URL. To sa môže zobrazovať na stránke a vo výsledkoch vyhľadávania. Ak používate dlho chvosté kľúčové slovo, používajte pomlčky na oddelenie slov (companyname.com/long-tail-keyword-phrase). Ak upravujete živú stránku nezabudnite, že každá zmena, ktorú urobíte v URL vytvorí novú stránku. Takže sa uistite, že máte nastavené presmerovanie 301, ktoré bude presmerovávať starú adresu URL na novú a posielať návštevníkov bezproblémovo na správnu stránku. To ochráni celý váš SEO kredit a zaistí, že nebudú žiadne odkazy na staré stránky.

Ďalej pridajte kľúčové slovo do hlavičky stránok a obsahu. Použite kľúčové slovo prirodzene po celej stránke.

Ak sa vyskytnú nejaké obrázky na stránke, pridajte kľúčové slovo do obrázku alt-text. Vyhľadávače nevedia čítať obrázky, takže alt-text umožňuje vyhľadávaču pochopiť, čo je obrázok. To tiež umožňuje, aby sa obrázok našiel v obrazových vyhľadávaniach.

Ďalej pridajte kľúčové slovo do meta popisu. To je krátke zhrnutie odkazu (alebo titulu) na vašich stránkach vo výsledkoch vyhľadávačov ... Každá stránka by mala mať jedinečný meta popis, nie dlhší ako 140 znakov. Aj keď to priamo neovplyvňuje SEO jeho optimalizácia môže zlepšiť mieru prekliku na vašu stránku.

Ďalším spôsobom, ako zlepšiť vaše SEO je zahrnúť relevantné odkazy v obsahu. Prepojenie relevantných, spoľahlivých zdrojov pomáha budovať dôveryhodnosť vašich stránok. Nelinkujte však príliš, najviac 2-3 zdroje v odseku. Nechcete, aby vaša stránka vyzerala ako spam!

Linkujte príslušné interné stránky na vašich webových stránkach, aby ste zvýšili výkon. A aj keď to môže znieť ako kontraproduktívne, tiež sa uistite, že máte odkazy na vonkajšie zdroje. Google webmaster to podporuje - to poukazuje na to, že ste urobili vlastný prieskum, pomôže vám to vytvoriť spojenia a svojim čitateľom poskytujete ďalšie užitočné zdroje. Z týchto dôvodov odkazy na externé zdroje najlepšie fungujú v blogu. Ak urobíte odkaz uistite sa, že hypertextový text, ktorý obsahuje relevantné kľúčové slová chcete zaradiť do vašeho zoznamu kľúčových slov. Napríklad blog môže obsahovať odkaz na spodu do ďalších zdrojov "zlepšenie vašich mobilných zážitkov", a zároveň sú to dôležité kľúčové slová, ktoré pôsobia ako hypertextový odkaz.

Upravte stránku, aby ste podporili dobrú užívateľskú skúsenosť. Vyhľadávače tiež prihliadajú na užívateľskú skúsenosť ľudí, ktorí sú na vašej stránke.

Uistite sa, že vaše webové stránky sú intuitívne a ľahko sa nimi prechádza. Nelovte ľudí, na to, čo potrebujú. Ukážte im ďalší krok spojený s vašou firmou a budete meniť návštevníkov na leads a nakoniec na zákazníkov.

A konečne, optimalizujte vaše webové stránky pre mobilné zariadenia. 80% používateľov internetu má vlastný smartfóne. To je ohromujúce!

A ako viac a viac ľudí používa mobilné zariadenia pre prístup k internetu, vyhľadávače sa snažia uľahčiť ľuďom nájsť pre mobil prívetivé webové stránky. Takže sa uistite, že vaše webové stránky možno ľahko prezerať na akejkoľvek veľkosti obrazovky. Ak vaša stránka nie je k mobilom priateľská, môže vám to chýbať vo výsledkoch!

Potom, čo ste vytvorili optimalizovaný obsah, nezabudnite ho podporovať prostredníctvom sociálnych médií a e-mailu. Čím viac ľudia vidia, zdieľajú a odkazujú na váš obsah, tým viac porastie popularita vašich stránok a tým viac dôvery získate od vyhľadávačov.

Celkom veľa sme hovorili ako prinútiť vyhľadávače, aby pochopili vaše stránky, ale čo urobiť, aby vás vnímali ako dôveryhodnú a autoratívnu stránku? No, veľa získate z vášho skvelo optimalizovaného obsahu, ale niečo pochádza aj z počtu odkazov, ktoré smerujú na vás. To je časťou toho, čo sa nazýva off-page SEO.

Vyhľadávače sledujú odkazy medzi stránkami. Vidia, ako sú vzájomne prepojené. Odkazy smerujúce na vaše webové stránky, tzv. prichádzajúce odkazy pomáhajú vyhľadávačom analyzovať autoritu vašich webových stránok. Ak je dôveryhodný web, je na vás prepojenie, vaše webové stránky sa stávajú dôveryhodnými.

Ale nie všetky vytvorené odkazy sú rovnocenné. Uistite sa, že ste použili vysoko kvalitné odkazy a nie ste zameraný na kvantitu. Vysoko kvalitné odkazy pochádzajú z existujúcich autoritatívnych webových stránok, ktoré sú relevantné pre vaše podnikanie alebo odvetvie.

Ak chcete zistiť, ktoré stránky sú autoritatívne, použite nástroj ako MOZ alebo Virtue analytiku na zobrazenie všetkých webových stránok, ktoré sa sú s vašimi prelinkované a na zobrazenie ich autorít.

Aj keď to určite zaberie nejaký čas, budovanie vzťahov s autoritatívnymi stránkami a vodcami v danom odvetví podnikania, je jedným z najúčinnejších spôsobov, ako udržať vašu firmu v mysli ľudí, ktorí by mohli mať záujem odkazovať na vás. Používajte sociálne médiá, posielajte e-maily alebo komentujte posty na blogoch. Prípadne skúste starý dobrý rozhovor: spojte sa s miestnymi organizáciami, konferenciami kúsok po kúsku.

Dobrým spôsobom, ako budovať tieto vzťahy a získať tieto odkazy je vytvárať obsah so vstupom myšlienkových vodcov z relevantných odvetví. Nielen, že títo myšlienkový vodcovia pomôžu písať váš obsah, ale budú ho tiež zdieľať, čo vám prinesie nových návštevníkov a nové odkazy.

Vytvorte "best-of" zoznam alebo zoznam zdrojov a ohodnoťte zdroje a autority. Rozhovor s myšlienkovým vodcom v danej oblasti publikujte ako blog. Napíšte obsah, ktorý zaujme masy ľudí - domáhajte sa informácií, odpovedí či názorov na určitú tému od vodcov jednolitvých odvetví. Alebo sa opýtajte myšlienkového vodcu, či vám nenapíše predslov alebo citát k eKnižke.

Teraz, rýchlejší vyhráva.

Nastavte stránky pre vaše podnikanie v top on-line adresároch. Adresáre sú webové stránky, ako Zlaté stránky, kontakty.sme.sk, obchodné komory a miestne zoznamy podnikateľov. Mať stránku v adresári zvýši počet odkazov a citácií na vaše webové stránky. V citáciách sú zmienky o názve vašej firmy a adresách on-line, a to aj v prípade, že webové stránky nie sú priamo odkazované na vás. Obe budú pomáhať s off-page SEO.

A napokon vytvorte Google Local Listing stránku. To pomôže pripútať vaše webové stránky na konkrétne miesto podnikania, ktoré Google bude používať vo svojich výsledkoch vyhľadávania. Ak má vaša firma jedno miesto podnikania tak ju linkujte na domovskú stránku. Ak má vaša firma viac miest dajte odkazy na umiestnenie stránky pre každú z nich.

Nezabudnite zobrať do úvahy obe on-page a off-page pri vytváraní vašej SEO stratégie.

Ako vyzerá úspešne optimalizovaná web stránka?

AnswerDash je spoločnosť, ktorá poskytuje okamžité odpovede na bežné otázky, priamo na jej internetovej stránke. V skutočnosti, to znižuje počet zákazníckych telefónnych hovorov... Návštevníci si môžu kliknúť na tému a AnswerDash zobrazí v často kladených otázkach na ňu odpovede. A ak návštevníci nemôžu nájsť odpovede, ktoré potrebujú, môžu položiť novú otázku.

Na začiatok chcel AnswerDash dosiahnuť dva dôležité ciele: vytvoriť webové stránky optimalizované pre generovanie leads a získať 100 zákazníkov počas prvých šiestich mesiacov.

Vytvorením optimalizovanej webovej stránky videli:

• nárast leads o 60% mesačne • nárast 55% v prevádzke sociálnych médií • a nárast o 10% v návštevnosti webových stránok

Všetko v prvých 2 mesiacoch. Poďme sa pozrieť na dve z ich stránok, aby ste videli, ako to urobili.

Po prvé, poďme sa pozrieť na stránky s integráciou live chatu. Vybrali správne slová?

Adresujú na spoločnú tému, ktorú sa ich kupujúca persóna chce dozvedieť a to: ako sa ich softvér integruje s live chat-om. Priamo hovoria o možných obavách ich persón.

Po druhé napodobňujú jazyk ich kupujúcich persón, ktorý aktuálne používajú vo vyhľadávaní: "Zákazníci oceňujú rýchlosť a pohodlie samoobsluhy, ale keď sa dostanú do ťažkostí, je dôležité, aby sa mohli bez problémov s vami spojiť a získať osobnejšiu asistovanú službu."

A konečne vytvorili obsah, ktorý využíva prirodzený jazyk a variácie na dlho-chvosté kľúčové slová, namiesto používania rovnakej presnej frázy, znovu a znovu.

Majú optimalizovanú stránku?

Môžete vidieť, že majú ich primárne dlho chvosté kľúčové slovo v názve stránky, URL a v body, čo nemôžete vidieť je alt-text v popise obrazu ale zistíte ho cez prieskumníka v prehliadači.

Odvolávajú sa na iné zdroje?

V skutočnosti sú prepojení na interné i externé zdroje. A ich hypertextové odkazy obsahujú relevantné kľúčové slová, ktoré ich posúvajú hore v poradí.

Ponúkajú dobré užívateľské skúsenosti?

Ich internetové stránky sú intuitívne a ľahko ovládateľné - navigácia je jasná. A poskytujú jasné ďalšie kroky, ktoré poskytujú návštevníkom bezplatný účet, ktorý im pomôže previesť návštevníkov na prihlásených leads a pomáha im dostať zákazníkom tam, kam potrebujú.

Ďalej sa pozrime na blog.

Ich blog rieši spoločnú tému, ktorú sa ich kupujúca persóna chce dozvedieť (Pred prenájmom služby cez agenta zistia, ďalšiu zákaznícku podporu).

Po druhé, napodobňujú jazyk ich kupujúcej persóny použitý tak, že persóna prichádza na riešenia samostatne.

Po tretie, ich blog sa zameriava na dlho-chvosté kľúčové slová „ďalšia zákaznícka podpora“, čo je jednoduchšie na zaradenie, pretože je to konkrétnejšie a cielenejšie.

A konečne, používajú prirodzený jazyk a variácie na dlho-chvosté kľúčové slová.

Je stránka optimalizovaná v prirodzenom jazyku?

Opäť platí, že majú primárne dlho-chvosté kľúčové slová v názve stránky, URL, v body a popise obrázkov (alt-text).

Odvolávajú sa na iné zdroje?

Opäť platí, že majú definované interné aj externé zdroje, pomocou kľúčových slov v hypertextových odkazoch (analytics tools, Zendesk Help Center, Salesforce desk.com Support Center).

Podporujú svoj obsah?

Môžete vidieť, že majú výrazné tlačítka na Sociálne siete, čo znamená, že návštevníci môžu sami zdieľať článok. Tiež podporujú tento obsah na ich profile Twitter, LinkedIn a Facebook (ukážka blog).

A nakoniec, ako dobre je AnswerDash postavený vo vzťahoch mimo ich domény? Získali ďalších ľudí a webové stránky, ktoré na nich odkazujú?

Pozrite sa na súvisiace články z vonkajších zdrojov vo vyhľadávaní Google vychádzajúce z názvu spoločnosti. Vyzerá to, že VentureBeat a Geekwire o nich píšu.

Vyzerá to, že „AnswerDash“ je na tom celkom dobre, a je na dobrej ceste k zlepšeniu hodnoty tohto kľúčového slova a získa nejakých kvalitných návštevníkov na svoje stránky.

Takže tu to máte - prebrali sme najdôležitejšie základy optimalizácie vašich webových stránok pre vyhľadávače. Teraz môžete začať optimalizovať svoje stránky a budovať takéto vzťahy tak, že budete vidieť rovnaké výsledky!

 

Určite máte ešte mnoho nezodpovedaných otázok.
Pomôžeme vám, pretože vás máme radi.

 

Pripravujeme:
Tvorba obsahu s účelom (november 2015)
Základy blogovania (december 2015)
Zosilňovanie obsahu so socálnymi médiami (január 2016)
Anatómia Landing Pages (február 2016)
Správa ďaľších krokov s Thank You Pages (marec 2016)
Posielanie správneho e-mailu správnej osobe (apríl 2016)
Sila Smarketingu (máj 2016)
Narábanie s procesom predaja v Inbound Marketingu (jún 2016)
Piliere potešenia (júl 2016)

 All works

Tento web používá k poskytovaniu služieb, personalizácii reklám a analýzu návštevnosti súbory cookie. Používaním tohoto webu s tým súhlasíte.

Od 25. mája 2018 zdieľame všetky informácie o novinkách Virtue v súlade s GDPR a vyhlásením o ochrane súkromia.