Loading...

Prečo je Smarketing kritický pre úspešný online marketing a cieľový predaj?

12 sep 17 Written by  Rastislav Pepel
Prečo je Smarketing kritický pre úspešný online marketing a cieľový predaj?

Ahoj, som Rasťo z Virtue.
Vitajte v náručí Smarketingu. V tejto téme budeme hovoriť o tom, ako zosúladiť Vaše marketingové a predajné tímy s cieľom dosiahnuť výsledky.

 Inými slovami, budeme diskutovať o tom, ako sa marketingový tím a predajný tím môžu stretnúť tak, aby sa stali jedným celkom známym ako Smarketing.

Prečo je Smarketing rozhodujúci pre váš úspech?
Smarketing je kľúčovou súčasťou online marketingu z dôvodu jeho umiestnenia v procese, ktorý vedie k predaju. Bez toho, aby ste použili marketingové služby, značný počet vašich potenciálnych zákazníkov pravdepodobne zanikne a nikdy sa nestane zákazníkom.

Čo je Smarketing? Smarketing je proces zosúladenia marketingových a predajných tímov okolo spoločných cieľov v rámci podniku alebo organizácie s cieľom zlepšiť výnosy.
Tradične marketing a predaj pôsobia ako dva protichodné tímy. V skutočnosti 87% pojmov, ktoré marketing a predaj používajú na opis toho druhého sú negatívne.

Bohužiaľ, marketing a predaj nie vždy spolupracujú. Marketing používa výrazy pre predaj ako "jednoducho zmýšľajúci", "nekompetentný" alebo "lenivý". Na druhej strane predaj sa vyjadruje o marketingu pojmami ako "umenie a remeslá" alebo "akademici"; inými slovami, irelevantné. Samozrejme, nič z toho nie je v skutočnosti pravda.

Realita je, že marketing a predaj sú skutočne len dve polovice toho istého tímu: Ten tím sa volá „PRÍJEM“.
Uvedomujúc si to, môžete vytvoriť produktívny vzťah medzi týmito dvoma tradične protichodnými tímami, čo vám prinesie lepšiu pozíciu pri dosahovaní cieľov = príjmov vašej organizácie.

AKO SMARKETING UPLATŇUJE VÝSLEDKY?
Hovoríme o osvedčených postupoch, ktoré musí každý tím vykonať, aby zosúladil a využil výhody Smarketingu.

Existuje 5 kriticky najlepších postupov pre úspešné zosúladenie marketingu a predaja.

1) Oba tímy musia mať rovnaké organizačné ciele.
Ak chcete získať jeden tím, musíte zosúladiť marketing a predaj okolo rovnakého cieľa. V podnikateľskom prostredí sa tento cieľ zvyčajne zameriava na výnosy. Spoločným cieľom vzdelávania by mohol byť počet zapísaných študentov. Cieľ neziskových organizácií by mohol byť zameraný na darcovstvo alebo dary.

2) Návštevníci a hlavné ciele by mali byť viazané na predajné kvóty.
Ak sa predajcovia nemôžu spoliehať na online marketing, na poskytovanie potenciálnych zákazníkov, tímy nefungujú spoločne a úroveň úspechu (alebo jeho nedostatok) sa zobrazí na slabých výsledkoch.

3) Marketing a predaj musia mať jasno vo vzájomných cieľoch a pokrokoch.
Týmto spôsobom je každému tímu jasné, čo všetci robia, a v súlade s tým môžu robiť úpravy v reálnom čase.

4) Vytvoriť odemňovací systém pre spoločné marketingové a predajné ciele.
Peniaze môžu byť cennou pákou pre organizačné zosúladenie.

5) Nezabudnite na kupujúce persóny.

Vaše marketingové a predajné tímy pravidelne komunikujú s vašim cieľovým zákazníkom, takže očakávajte odhalenia a pravidelné preberanie podrobností o vašich kupujúcich persónach. Dbajte na to, aby ste boli vždy informovaní o tomto vývoji.

Pozrime sa na osvedčené postupy v akcii s príkladom, ktorý hovorí o zosúlaďovaní v oblasti uvádzania na trh.

V tomto príklade rozoberieme, ako vedúci marketingového a predajného tímu zaradili ciele a ako umožnili obom tímom dosiahnuť obchodné ciele orientované na výkonný tím.

Na ľavej strane je líder marketingového tímu. Uprostred je vedúci predajného tímu.
Títo dvaja predstavitelia sa stretli a vytvorili pre svoje tímy kompenzačnú štruktúru založenú na tej istej veci: ciele výnosov pre tím predaja.

To prinútilo obidva tímy, aby sa sústredili na riešenie svojho konečného cieľa „výnosy“ a pomohli im stať sa nadpriemerne informovanými o ich pokroku pri jeho dosahovaní.

Okrem toho im to umožnilo osláviť svoje úspechy spoločne, keď tieto ciele dosiahli.
Táto spoločná oslava úspechu posilňuje koncepciu, že tieto dva tímy sú skutočne len dve polovice toho istého družstva, tímového Smarketingu.

Online marketing a predaj musia byť zosúladení s rovnakými organizačnými cieľmi, takže obidva tímy pracujú na tom istom výsledku.

Smarketing sa môže použiť v akomkoľvek rozsahu. Pamätajte, že obidva tímy by mali mať rovnaké organizačné ciele a marketingový plán by mal byť viazaný na predajné kvóty. Mali by ste vidieť svoje ciele navzájom, odmeňovanie založené na spoločných marketingových a predajných cieľoch a mať neustálu komunikáciu a vzdelávanie okolo Vašej kupujôcej persóny.

AKO INTEGROVAŤ SMARKETING DO VAŠEJ ORGANIZÁCIE?
Výhody zladenia marketingu a predaja sú jasné, osvedčené postupy sú užitočným sprievodcom, ale bez príručky na integráciu marketingu do vašej organizácie sú to jednoducho iba fakty, ktoré existujú. Takže:

1. Hovorte rovnakým jazykom
2. Implementujte dohodu na úrovni služieb
3. Nastavte reporty do uzavretej slučky
4. Spoľahnite sa na údaje
5. Udržujte otvorenú komunikáciu

Keď hovoríme tým istými slovami a hovoríme tým istým jazykom, sú to dve veľmi odlišné veci. Budete prekvapení, ako ľahko ľudia môžu nesprávne interpretovať to, čo hovoríte, ak nehovoríte tým istým jazykom.

Ak chcete položiť základy pre spoločný jazyk, budete používať marketingové a predajné kanály, pretože sú pre obidva tímy zvyčajne dobre zrozumiteľné.

Funkcia je zvyčajne rozdelená na tri časti.

Power of Smarketing Virtue

Online marketing je zodpovedný za vrchol predajného lievika a predaj je zodpovedný za jeho spodnú časť.

Zodpovednosť za strednú časť lievika, ktorá je zvyčajne zdieľaná, je dôvodom, prečo hovoriť tým istým jazykom tak dôležité.

Power of smarketing Virtue1

V rámci každej z troch častí predajného lievika existujú špecifickejšie etapy životného cyklu, ktoré musia byť definované.

Zatiaľ čo tieto definície môžete zmeniť tak, aby vyhovovali potrebám vašej organizácie, je potrebné sa dohodnúť na ich marketingu a predaji.

Uistite sa, že hovoríte rovnakým jazykom. Najrozšírenejší termín pre každého, kto je v marketingovom a predajnom zozname je kontakt.

Pojem kontakt neoznačuje v ktorom štádiu predajného lievika sa osoba nachádza. Jednoducho hovorí, že v predajnom lieviku iba existuje.

Leads sú návštevníci webových stránok, ktorým ste zhromaždili minimálne údaje alebo ktorí sa zaregistrovali do blogu alebo e-mailového spravodajcu.

Marketing Qualified Leads alebo MQL (marketingovo kvalifikovaní potenciálni zákazníci), všeobecne známi ako MQL, sú kontakty, ktoré zdvihli svoje ruky (metaforicky) a identifikovali sa ako hlbšie zaangažované, vedúce k predaju.

Žiadosti o demo, nákupné príručky a iné ponuky na vysokej úrovni záujmu sú zvyčajne definované ako MQL.

Power of smarketing Virtue2

Akonáhle sú leads povýšení na MQL, je čas prejsť na predaj a dôkladnejšie ho preskúmať.

Sales Qualified Leads (na predaj kvalifikovaní potenciálni zákazníci) alebo SQL sú vlastne MQL kedy sa Váš obchodný tím rozhodol, že sú po dôkladnom preskúmaní hodní priameho sledovania. Použitie tejto fázy pomôže vašim marketingovým a predajným tímom zostať na tej istej strane z hľadiska kvality a objemu MQL, ktoré marketing odovzdáva.

Posledné dve etapy sa označujú ako dno predajného lievika.

Akonáhle predaj označil MQL za SQL, ich cieľom je presunúť ich na príležitosť.
Príležitosť je SQL, s ktorým obchodný zástupca komunikoval a bol kvalifikovaný ako oprávnený potenciálny zákazník.

Posledným krokom je ukončenie predaja a vyhodnotenie príležitostí na zákazníka.

Ak chcete definovať MQL, musíte mať dostatok informácií o kontakte, aby ste mohli posúdiť ich vhodnosť pre váš produkt alebo službu, ako aj ich úroveň záujmu!

Budete sa chcieť vyhnúť prechodu kontaktov na predaj, ak nie sú skvelé alebo nemajú záujem. Je to plytvanie času obchodného tímu.

Teraz, ak sú leads vhodný pre váš produkt alebo službu, ale zatiaľ ešte neprejavujú veľa záujmu, marketing by mal byť na vedúcej pozícii a podporovať ich záujem.

Môže to byť napríklad prostredníctvom cielených obsahových e-mailov. Teraz sa niektorí marketéri môžu rozhodnúť, že odovzdajú týchto leadov predaju, aj to je v poriadku! Len sa uistite, že predaj si je vedomý toho, že ich cieľom je skôr podnietiť záujem než sa snažiť skákať priamo do uzavretia obchodu.

Pokiaľ ide o leadov, ktorí sú fit a prejavujú záujem o vaše podnikanie, určite ich budete chcieť označiť ako MQL. Tu sa uistite, že váš obchodný tím ich uzatvorí do 24 hodín.

Prečo 24 hodín? Štúdia Harvard Business Review sledovala 1,25 milióna zákazníkov v B2C a B2B spoločností v USA.

Obchodní zástupcovia, ktorí sa pokúsili kontaktovať potenciálnych zákazníkov do jednej hodiny od prijatia dopytu, mali takmer sedemkrát väčšiu pravdepodobnosť, že kvalifikujú leadov na zákazníkov ako tí, ktorí sa pokúsili kontaktovať leada až o hodinu neskôr - a mali viac ako 60-krát vyšší úspech ako spoločnosti, ktoré čakali 24 hodín alebo dlhšie.

Poďme sa pozrieť na niekoľko príkladov marketingovo online kvalifikovaných potenciálnych zákazníkov, ktorých by predajný tím chcel uzatvoriť do 24 hodín.

Marketingový a predajný lievik nie je vždy lineárny. Predstavte si napríklad, že lead požaduje demo a je teda označený ako MQL a odovzdaný na dokončenie predaja. Ale pri predaji o leadovi vedenom ako MQL zistíte, že kontakt nie je pripravený k nákupu. V tomto prípade je pravdepodobne najlepšie pre predaj označiť kontakt ako lead naspäť, takže marketing môže naďalej podporovať jeho / Vaše záujmy.

Kľúčom je pochopiť, ktoré kontakty sú pre marketing určené na prácu s publikom a ktoré

kontakty sú pre predaj, aby ste ich dostali na cieľovú čiaru.

Chcete, aby tímy boli rovnaké, aby pochopili, ktoré kontakty sú určené na komunikáciu.

Keď marketing a predaj hovoria rovnakým jazykom, je na čase, aby sa zaviazali navzájom. V Smarketingu sa to nazýva Zmluva o úrovni služieb, skrátene SLA.

Marketing a predaj SLA definuje to, čo sa každý tím zaviaže splniť, aby podporoval druhého pri dosahovaní cieľa zdieľaného príjmu.

SLA je skvelá, pretože kryštalizuje toto zladenie okolo cieľov. Či ste jediná osoba, ktorá vlastní marketing a predaj alebo spoločnosť s desiatimi tisíckami, SLA formalizuje

marketing a predaj tak aby sa zabezpečilo, že spoločnosť bude nastavená na dosiahnutie cieľa výnosov.

Rovnako ako pri všetkých činnostiach týkajúcich sa uvádzania na trh je SLA vždy pre obe strany. Je to všetko o záväzku od marketingu na predaj z hľadiska počtu a kvality MQL a je to všetko o tom o aký predaj sa zaväzuje marketing z hľadiska rýchlosti a hĺbky sledovania MQL.

Začnime s marketingom SLA na predaj. Táto časť je o tom, koľko marketingovo kvalifikovaných persón, marketingový tím musí poskytnúť tímu predaja, aby sa dosiahol príjmový cieľ.

Predaj SLA na marketing vyžaduje, aby sa predajný tím zaviazal k určitému počtu MQL v závislosti od počtu obchodných zástupcov a ich individuálnych kvót (budú mať len
určitý čas, aby sa zaviazali zavolať a posielať e-maily na MQL).

Budete chcieť osloviť počet zákazníkov, ktorí potrebujú, počet leadov, ktorí sa tam musia dostať, a kvalitných MQL. Všetky tieto skutočnosti ovplyvňujú to ako sa marketing zaväzuje k predaju.

Pozrime sa na príklad toho, ako môžete určiť online marketingové a predajné čísla potrebné na rozvoj SLA. V celom tomto prípade môžete použiť nasledujúce predpoklady.

Pre tento príklad je časový rámec 1 rok, priemerná veľkosť obchodu je historicky 1 000 € a miera konverzie medzi každou fázou predajného lievika bude predstavovať 50%. Inými slovami 1 z každých dvoch kontaktovaných pokročil do ďalšej fázy.

Pri písaní tohto SLA, budete chcieť začať so zdieľaným cieľom, výnosmi. Povedzme, že váš cieľ tržby je v tomto roku 100 000 €. Zoberte si historickú priemernú veľkosť obchodu (1000 €) a rozdeľte ju podľa svojho cieľa výnosov, aby ste určili počet zákazníkov potrebných v tomto roku.

Power of smarketing Virtue3

V tomto príklade budete potrebovať 100 nových zákazníkov, aby ste dosiahli Váš cieľ vo výške 100 000 €. Potom vezmite svojich súčasných zákazníkov a vynásobte ich dvoma, aby ste pomohli určiť, koľko príležitostí váš obchodný tím bude potrebovať, aby uzavrel 100 zákazníkov.

Tu vidíte tím predaja, potrebuje 200 príležitostí.

Potom opäť zopakujte proces a vynásobte počet príležitostí dvoma, aby ste identifikovali
koľko SQL obchodný tím musí spracovať na ich vytvorení.

Tu vidíte, že sú nevyhnutní 400 SQL.

Power of smarketing Virtue4

Tento proces zopakujeme trikrát, aby sme zistili, že online marketing musí generovať 800 MQL,
1600 potenciálnych zákazníkov a 3200 leadov na to, aby sa stali tímovým hráčom a pomohli predajcom pri zasahovaní do zdieľaného cieľa výnosov.

Teraz, keď ste identifikovali počet kontaktov potrebných na dosiahnutie vášho cieľa výnosov,
budete musieť brať do úvahy počet obchodných zástupcov potrebných na prácu týchto kvalifikovaných leadov zmeniť na zákazníkov.

Použite čísla z príkladového zúženia predajného lievika, ktoré ste práve vytvorili, aby ste rozvinuli predajnú marketingovú SLA.

Ak chcete rozvíjať predajnú SLA, dbajte na nasledujúce: Existuje 48 pracovných týždňov za rok. Obchodný zástupca má kapacitu na preskúmanie 8 MQL a zavolá 4x, ktoré identifikuje ako SQL a dvoch SQL sleduje prostredníctvom e-mailu trikrát v danom týždni. Dodatočný čas predaja prechádza pracovné SQL prepája a ukončuje SQL, ktoré identifikoval ako zákaznícke príležitosti.

Pomocou týchto predpokladov môžete využiť 800 MQL, ktoré je potrebné vygenerovať za rok a rok rozdeľte na 48 pracovných týždňov. Výsledkom je približne 16 MQL za týždeň.

Založené na vyššie uvedenom predpoklade pre dosiahnutie ročného cieľa výnosov vo výške 100 000 € by ste potrebovali 2 obchodných zástupcov každý z nich skúma 8 MQL týždenne, identifikuje a pracuje so 4 príležitosťami SQL a uzavrie 1 z 2 zákazníkov.

Pri pohľade na náš plán môžete vidieť, že viaceré faktory môžu značne zmeniť počet
obchodných zástupcov potrebných na dosiahnutie cieľov organizácie. Čo ak sa priemerný konverzný pomer medzi etapami zmení z 50% alebo priemerný počet následných krokov potrebných na ukončenie predaja zvyšuje alebo znižuje?

Mať opatrne postavené SLA môže pomôcť vyriešiť tieto problémy predtým ako vzniknú.

Reportovanie s uzavretou slučkou dokončuje spätnú väzbu medzi marketingom a predajom. V jeho jadre hlásenie s uzavretou slučkou umožňuje prenášať viac vedúcich informácií a údajov na predajný tím a získať viac spätnej väzby z predaja na marketing.

Tu je niekoľko otázok, ktoré si môžete položiť, aby ste zistili, či vaša organizácia potrebuje nastaviť uzavretý okruh hlásenia.

Posielate zákazníkov na predaj a nikdy o nich nepočujete? Nakoniec sa snažíte vytvárať a pokúšať spravovať duplicitných potenciálnych zákazníkov?

Posielate leadov k dokončeniu predaja so základnými kontaktnými informáciami, ale bez inteligencie o tom, aký obsah títo leadi konzumovali? Alebo si nie ste istí účinkom
vašeho marketingového úsilia na príjmy?

Ak ste na ktorúkoľvek z týchto otázok odpovedali áno, oznámenie s uzavretou slučkou, aby bolo účinné bude kľúčové pre vašu SLA.

Napríklad, ak každý MQL prešiel na predaj zle, ale predaj to nikdy neoznámi marketingu. Online marketing bude naďalej produkovať nekvalitné MQL, ktoré predaj nikdy neidentifikuje ako kvalifikovaný potencionálny zákazník.

Zaznamenávanie uzavretých slučiek umožňuje marketingu a predaju zlepšiť miery konverzie v priebehu času, medzi každou fázou v predajnom lieviku.

Hlavnými prínosmi pre marketing sú: Získanie aktuálnych kontaktných informácií a aktualizácia stavu, učenie ktoré marketingové programy fungujú a ktoré nie, zisk zviditeľnenia spôsobov pre zvýšenie marketingovej návratnosti investícií.

Hlavnými prínosmi pre predaj sú zdvojené kontakty, uprednostňovanie kontaktov, viac
vzdelaných kontaktov a zvýšenie návratnosti investícií.

Konkrétne hlásenie s uzavretou slučkou vám umožňuje:
1. Analyzovať, ktoré marketingové zdroje (organické, sociálne, sprostredkované atď.) produkujú najviac zákazníkov.

2. Umožňuje vám pomôcť pri konverzii, aby ste pochopili, ako každý jednotlivý obsah, ktorý vytvoríte, prispieva k uzatváraniu zákazníkov. To vám poskytne prehľad o tom, ktorý obsah sa má kontaktovať, aby sa Vaše kontakty stali zákazníkmi.

3. Uveďte časovú líniu všetkých interakcií, ktoré kontakty urobili predtým, než sa stali MQL alebo zákazníkmi, ako je obsah, ktorý si stiahli, e-maily na ktoré kliknú a ďalšie zmeny.

4. Prejdite informácie o predaji, ktoré im môžu pomôcť pri pripájaní a zaobchádzaní s kontaktmi počas prvých 24 hodín.

5. Pošlite automatické aktualizácie predajnému tímu, keď ich leadi navštívia webovú lokalitu alebo vykonajú iné kľúčové akcie, aby ste sa uistili, že ich budete v najvyššej dobe sledovať.

Teraz, keď zhromažďujete údaje z hlásenia o uzavretej slučke, ako aj typické marketingové a predajné činnosti, je čas začať sa spoliehať na údaje pri rozhodovaní.

Marketingové a predajné informačné panely môžu byť skvelým spôsobom na zobrazenie údajov, ktoré pomáhajú zosúladiť tímy so svojimi cieľmi v oblasti výnosov.

Dashboardy sú skvelé, pretože poskytujú časté, verejné a transparentné aktualizácie o tom, ako funguje marketing a predaj. To umožňuje tímu rýchlo zmeniť kurz, keď vzniknú problémy, namiesto toho, aby čakal do konca mesiaca alebo štvrťroka.

Tu je niekoľko informačných panelov s obsahom Smarketing.

Začnite s SLA; je kľúčom k tomu, aby ste denne, mesačne a štvrťročne informovali o pokroku dosiahnutom pri plnení vašich hlavných cieľov MQL. Je to príležitosť na meranie objemu a typov marketingových kvalifikovaných potenciálnych zákazníkov, ktoré vytvárate pre tím predaja.

Môžete sa tiež ponoriť do ďalších kľúčových metrík pre marketingový tím. Možno množstvo návštev, leadov, zákazníkov, oproti mesačnému cieľu alebo v porovnaní s predchádzajúcimi mesiacmi, aby ste pochopili, čo vaše úsilie dosahuje a ak je to potrebné, rýchlo upravené.

Vašich potenciálnych zákazníkov môžete sledovať podľa ich zdroja. Môžete dokonca chcieť nastaviť konkrétne ciele pre každý marketingový zdroj, aby ste mohli merať váš pokrok v prípade vašich e-mailových marketingových kontaktov alebo kontaktov s organickým vyhľadávaním.

Môžete to urobiť aj na mikroúrovni. Pre každú jednotlivú kampaň môžete analyzovať výsledky, aby ste pochopili, aké úsilie úspešne smeruje návštevy potenciálnych zákazníkov a zákazníkov.

Sledujte objem MQL, ktorý vznikol tým, že marketing prebieha denne.

Okrem denných správ poskytuje mesačný marketingový výkaz potrebný čas na analýzu toho, prečo ste dosiahli alebo nedosiahli svoje ciele a čo by ste mali zlepšiť nasledujúci mesiac.

Obľúbeným pre tímy zamerané na uvádzanie na trh je dashboard "predaj po dňoch", ktorý vám umožňuje merať pokrok smerom k vašim predajným cieľom.

Môže tiež porovnávať tento pokrok s metrikami predaja z predchádzajúcich mesiacov.
Okrem skutočných výnosov sa môžete pozrieť aj na prehľady o predajných činnostiach.

Takéto správy poskytujú analytické informácie o počte kontaktovaných zákazníkov alebo o tom, koľko pokusov o daný kontakt vykonali. To pomáha vizuálne ilustrovať, ako tím alebo individuálny obchodný zástupca sleduje MQL a či spĺňajú obchodnú stránku SLA.

Keď veci idú dobre, všetci sú šťastní, ale čo robíte, keď sa veci pokazia? Keď ste v cieli, keď ste na konci mesiaca alebo na konci štvrťroka nedosiahli výsledok, čo robíte?

Ľahké: spoliehajte sa na údaje, aby ste zistili, kde sa môžete zlepšiť. Oddeľte realitu od vnímania. Dali ste si všetku náročnú prácu, aby ste zhromaždili dáta, teraz ju použite. Nedovoľte, aby sa vaše emócie a ego dostali do cesty faktom, ktoré údaje poskytujú.
Zdvihnutý prst nevyrieši problémy - spolupracujte.
Pamätajte, že ste na tej istej lodi, použite údaje, aby ste zistili, čo sa deje a ako to opraviť.

Väčšina z toho, čím sme sa už zaoberali, sa opierala o technológiu. Ale pokiaľ ide o posledný bod, udržiavajte otvorenú komunikáciu, je to všetko o interakcii človeka s človekom.

Po prvé, usporiadajte týždenné stretnutie o budúcich stretnutiach. Toto je vaša príležitosť na získanie celých marketingových a predajných tímov na tej istej strane.

Cieľom je dostať celý tím do kancelárie týždenne. Toto stretnutie je ideálnym časom na zvýraznenie výherných známok a zdieľanie relevantných aktualizácií o produktoch alebo službách, ktoré predávate.

Nezabudnite uviesť týždennú aktualizáciu na dashboardoch, ktoré ste vytvorili, a zabezpečte viditeľnosť toho, ako každý tím plní dohodu o úrovni služieb.

"Raz mesačne sa stretnite s manažérskym tímom a diskutujte o údajoch, ktoré ste zhromaždili z vašich informačných panelov." Toto stretnutie je skvelý spôsob, ako vyriešiť problémy a diskutovať o nových príležitostiach. Nezabudnite sa spoliehať na údaje, čo najviac na diskusiu a nedovoľte, aby sa Vám pocity dostali do cesty.

Okrem stretnutí môžete použiť e-maily na komunikáciu dôležitých informácií v rámci tímov. Napríklad komunikácia kampane.

Toto je vaša príležitosť predávať Vaše kampane predajnému tímu. Akoby ste chceli zaobchádzať s predajným tímom ako s publikom pre marketing. Aby ste to urobili efektívne, musíte pochopiť ich osobnosť.

Pamätajte si, že sú pod veľkým časovým tlakom a hlavnou otázkou, ktorú si kladú, je "ako to pomôže mne a práve teraz?" Preto im budete chcieť dať správny obsah, skôr než ich preťažíte príliš veľa. 

Chcete im dať niečo jednoduché, a tak použite veci ako odrážky, linky a odkazy.

Budú sledovať kontakty, ktoré sa zaoberajú vašimi marketingovými kampaňami, takže budete chcieť, aby boli ozbrojení správnymi informáciami potrebnými na efektívne sledovanie každého kontaktu.

Ďalším neuveriteľne cenným typom e-mailovej komunikácie sú aktualizácie produktov.

Budete im chcieť poskytnúť kľúčové detaily a porozumieť tomu, prečo by sa kontakty mali zaujímať o tieto aktualizácie.

Odrážky v e-mailovej komunikácii fungujú tak dobre. Ale všetci dobrí obchodníci vedia, príbehy sú oveľa nezabudnuteľnejšie ako zoznam informácií alebo informačných panelov.

Nezabudnite rozprávať príbehy. Povedzte príbehy o úspechu predaja, úspechu marketingového tímu alebo úspechu zákazníka. Tieto typy príbehov sú neuveriteľne silné a naozaj sa držia v mysli ľudí.

Je to skvelá príležitosť získať Váš názor v inom formáte.

Tak to tu máte, hovorte rovnakým jazykom, implementujte dohodu o úrovni služieb, nastavte hlásenie v uzavretej slučke, spoliehajte sa na údaje, udržiavajte otvorenú komunikáciu a budete na dobrej ceste k 20% -nému nárastu tržieb.

Wow to je veľa. Ak uvažujete "nie je žiadny spôsob, ako môžete integrovať marketing do Vašej organizácie na 20% ročný rast výnosov" máte pravdu. Nemôžete.

Toto je tímové úsilie a musíte zapojiť príslušné zainteresované strany. Cesta vpred nebude jednoduchá, ale držte sa, začlenenie marketingu do organizácie môže byť projektom definujúcim kariéru.

Pamätajte, som tu, aby som pomohol!

Teším sa na správy o vašom úspechu v oblasti uvádzania produktov na trh alebo na akékoľvek otázky, ktoré vzniknú na vašej ceste k integrácii marketingu do vašej organizácie pre ktorú pracujete.

 All works

Tento web používá k poskytovaniu služieb, personalizácii reklám a analýzu návštevnosti súbory cookie. Používaním tohoto webu s tým súhlasíte.

Od 25. mája 2018 zdieľame všetky informácie o novinkách Virtue v súlade s GDPR a vyhlásením o ochrane súkromia.