PPC reklama
Ako na PPC kampaň v Google AdWords
Platba za kliknutie (PPC)
Vyhľadávací prostriedok Pay Per Click (PPC) je v podstate reklama vo vyhľadávačoch. Namiesto toho, aby ste platili za zobrazenia stránky (ktoré sa používajú pri tradičnej online inzercii, napr. počet ľudí, ktorým sa zobrazuje inzerát), zaplatíte sumu peňazí zakaždým, keď niekto "klikne" na vašu reklamu, a preto platí termín "Pay Per Click "(PPC).
Vaše reklamy sa zobrazia v sponzorovaných záznamoch spoločnosti Google. Reklamy PPC sú textové inzeráty vo vyhľadávacích nástrojoch, ktoré sú často označované ako sponzorované odkazy. Väčšina vyhľadávačov s platbou za kliknutie pracuje na systéme ponúkania dražieb s nasledujúcimi zásadami.
Najprv musíte vybrať kľúčové slová / frázy, ktoré chcete používať (to sú frázy vyhľadávania, ktoré používajú ľudia hľadajúci vaše produkty / služby). Môžete ponúknuť, koľko ste pripravení zakaždým zaplatiť, keď niekto klikne na vašu reklamu. Môžete ponúknuť viac ako jednu frázu vyhľadávania - napríklad ak predávate ručne vyrobené šachové súpravy, môžete ponúknuť frázy ako "šachová súprava", "kúpiť šachovú súpravu" a "ručne vyrábané šachové súpravy".
Čím viac ponúknete pre hľadanú frázu, tým vyššie výsledky vaša reklama prinesie. Čím je váš výsledok vyšší, tým pravdepodobnejšie ľudia kliknú na váš odkaz. Používatelia vyhľadávacích nástrojov chcú nájsť to, čo hľadajú - a ak im vyhľadávač nepomôže s týmto cieľom, začnú hľadať niekde inde. Preto motory PPC majú pre inzerentov pravidlá, napr. môžete ponúknuť peniaze iba na frázy, ktoré súvisia ("sú relevantné") s obsahom vašich stránok.
Platíte len vtedy, ak používateľ vo výsledkoch skutočne klikne na váš odkaz. Platíte len za výsledky. Úspech kampane PPC sa často meria hodnotením priemernej ceny za kliknutie zaplatenej za každého návštevníka. Preto by sa mali sledovať metódy na zníženie celkových nákladov za kliknutie. To sa zvyčajne dosiahne vyhľadaním a priradením väčšieho rozpočtu k kľúčovým slovám / frázam vyhľadávania, ktoré sú menej populárne, a preto lacnejšie.
Pri vývoji a meraní úspechu kampane PPC by sa mali brať do úvahy aj ďalšie faktory, ako sú miery konverzie. Je zrejmé, že reklama by mohla byť efektívna pri vytváraní prekliknutí, ale nedosiahla výsledok vyžadovaný na webových stránkach (napr. vytváranie potenciálnych zákazníkov alebo nákup produktov online).
Ak chcete získať ďalšie informácie o službe Pay Per Click PPC a webovej reklame, volajte na číslo 032 / 7787443 alebo nám pošlite e-mail.
PPC reklama obsahuje:
Váš reklamný rozpočet má svoje limity? Chápeme a sústredíme sa na jeho efektívne využitie. Ako? Sledujeme. Analyzujeme. Optimalizujeme. A robíme to pre vás ako pre seba.
Naša starostlivosť:
Vyhľadávací prostriedok Pay Per Click (PPC) je v podstate reklama vo vyhľadávačoch. Namiesto toho, aby ste platili za zobrazenia stránky (ktoré sa používajú pri tradičnej online inzercii, napr. počet ľudí, ktorým sa zobrazuje inzerát), zaplatíte sumu peňazí zakaždým, keď niekto "klikne" na vašu reklamu, a preto platí termín "Pay Per Click "(PPC).
Vaše reklamy sa zobrazia v sponzorovaných záznamoch spoločnosti Google. Reklamy PPC sú textové inzeráty vo vyhľadávacích nástrojoch, ktoré sú často označované ako sponzorované odkazy. Väčšina vyhľadávačov s platbou za kliknutie pracuje na systéme ponúkania dražieb s nasledujúcimi zásadami.
Najprv musíte vybrať kľúčové slová / frázy, ktoré chcete používať (to sú frázy vyhľadávania, ktoré používajú ľudia hľadajúci vaše produkty / služby). Môžete ponúknuť, koľko ste pripravení zakaždým zaplatiť, keď niekto klikne na vašu reklamu. Môžete ponúknuť viac ako jednu frázu vyhľadávania - napríklad ak predávate ručne vyrobené šachové súpravy, môžete ponúknuť frázy ako "šachová súprava", "kúpiť šachovú súpravu" a "ručne vyrábané šachové súpravy".
Čím viac ponúknete pre hľadanú frázu, tým vyššie výsledky vaša reklama prinesie. Čím je váš výsledok vyšší, tým pravdepodobnejšie ľudia kliknú na váš odkaz. Používatelia vyhľadávacích nástrojov chcú nájsť to, čo hľadajú - a ak im vyhľadávač nepomôže s týmto cieľom, začnú hľadať niekde inde. Preto motory PPC majú pre inzerentov pravidlá, napr. môžete ponúknuť peniaze iba na frázy, ktoré súvisia ("sú relevantné") s obsahom vašich stránok.
Platíte len vtedy, ak používateľ vo výsledkoch skutočne klikne na váš odkaz. Platíte len za výsledky. Úspech kampane PPC sa často meria hodnotením priemernej ceny za kliknutie zaplatenej za každého návštevníka. Preto by sa mali sledovať metódy na zníženie celkových nákladov za kliknutie. To sa zvyčajne dosiahne vyhľadaním a priradením väčšieho rozpočtu k kľúčovým slovám / frázam vyhľadávania, ktoré sú menej populárne, a preto lacnejšie.
Pri vývoji a meraní úspechu kampane PPC by sa mali brať do úvahy aj ďalšie faktory, ako sú miery konverzie. Je zrejmé, že reklama by mohla byť efektívna pri vytváraní prekliknutí, ale nedosiahla výsledok vyžadovaný na webových stránkach (napr. vytváranie potenciálnych zákazníkov alebo nákup produktov online).
Ak chcete získať ďalšie informácie o službe Pay Per Click PPC a webovej reklame, volajte na číslo 032 / 7787443 alebo nám pošlite e-mail.
PPC reklama obsahuje:
- Google AdWords
- Reklama na Googli
- Kontextová reklama
- Bannerová reklama
- Reklama na Facebooku
- Remarketing a RTB
- Video reklama
Váš reklamný rozpočet má svoje limity? Chápeme a sústredíme sa na jeho efektívne využitie. Ako? Sledujeme. Analyzujeme. Optimalizujeme. A robíme to pre vás ako pre seba.
Naša starostlivosť:
- Výber vhodných kľúčových slov
- Analýza konkurencie
- Copywriting
- Pokročilé nastavenie a zacielenie vašej kampane
- Správa kampane
- Analytika a optimalizácia kampane
- Odosielanie pravidelných reportov s presnými číslami dosiahnutými vo vašej kampani
_________
Chcete pracovať s tímom Virtue?
Radi by sme sa dozvedeli viac o vašom projekte a o tom, ako môžeme pomôcť.