Tvorba a šírenie videa
Hovoriaca tvár
Čo je hovoriaca tvár (protagonista) a nasvietené prostredie scény?
Videoklip hovoriacej tváre je efektívny spôsob, ako prezentovať informácie a zapojiť vašeho diváka pomocou relatívne priateľského hovorcu alebo video protagonistu. Existujú dva typy: Rozhovor alebo samostatný protagonista s nasvieteným prostredím (interiér-exteriér).
Videorozhovory môžu byť v teréne alebo vo filmovom štúdiu a použitie "skutočných" ľudí dáva autentickosť vašim obchodným konceptom a produktom. Použitie webového prezentátora a vopred pripravených skriptov pridáva spoľahlivosť, vnáša dôveru divákovi a povzbudzuje ich k nákupu.
Stručne povedané, je to ľahko zrozumiteľný formát videa, ktorý umožňuje rýchle a jednoduché odosielanie informácií a zároveň zvyšuje hodnotu vašej značky.
Video marketing obsahuje:
Videoklip hovoriacej tváre je efektívny spôsob, ako prezentovať informácie a zapojiť vašeho diváka pomocou relatívne priateľského hovorcu alebo video protagonistu. Existujú dva typy: Rozhovor alebo samostatný protagonista s nasvieteným prostredím (interiér-exteriér).
Videorozhovory môžu byť v teréne alebo vo filmovom štúdiu a použitie "skutočných" ľudí dáva autentickosť vašim obchodným konceptom a produktom. Použitie webového prezentátora a vopred pripravených skriptov pridáva spoľahlivosť, vnáša dôveru divákovi a povzbudzuje ich k nákupu.
Stručne povedané, je to ľahko zrozumiteľný formát videa, ktorý umožňuje rýchle a jednoduché odosielanie informácií a zároveň zvyšuje hodnotu vašej značky.
Video marketing obsahuje:
- Animované videá
- Filmovanie udalostí (Event video produkcia)
- Video s hovoriacou tvárou
- Propagačné video
- Firemné video
- Video záznamy – hodnotiace videá
- Vysvetľujúce videá
- Video prípadové štúdie
- Vysvetľujúce tréningové videá
- Produktové videá (demo)
- YouTube video
Výhody videa s hovoriacou tvárou:
POUŽÍVANIE HOVORIACICH TVÁRÍ NA PREZENTÁCIU VAŠEJ SPOLOČNOSTI
Videoprodukcia okamžite vytvára osobné spojenie. Zákazníci sa zapájajú do vášho webového videa, čo výrazne zvyšuje hodnotu vašej značky.
Je to skvelý formát, ktorý môžete použiť pri prezentácii najlepších odporúčaní klienta alebo pri pridávaní autenticity do firemných videí. Hovoriace tváre tiež pridávajú osobný dotyk do vysvetľujúcich videí. Vskutku, odporúčania zákazníkov majú najvyššiu mieru efektívnosti pre všetky typy marketingu s obsahom s hodnotením 89% (WebDAM).
Môžete si vybrať z množstva doplnkov, vrátane ďalších záznamov, interaktívnych formulárov kontaktov alebo infografík - ktoré všetky pomáhajú posilniť vaše kľúčové posolstvo.
Je to skvelý formát, ktorý môžete použiť pri prezentácii najlepších odporúčaní klienta alebo pri pridávaní autenticity do firemných videí. Hovoriace tváre tiež pridávajú osobný dotyk do vysvetľujúcich videí. Vskutku, odporúčania zákazníkov majú najvyššiu mieru efektívnosti pre všetky typy marketingu s obsahom s hodnotením 89% (WebDAM).
Môžete si vybrať z množstva doplnkov, vrátane ďalších záznamov, interaktívnych formulárov kontaktov alebo infografík - ktoré všetky pomáhajú posilniť vaše kľúčové posolstvo.
VÝHODY VIDEA S HOVORIACOU TVÁROU
_________
Chcete pracovať s tímom Virtue?
Radi by sme sa dozvedeli viac o vašom projekte a o tom, ako môžeme pomôcť.